יום רביעי, 19 ביוני 2013

שורט נגד השוק - AU, וגם הזדמנות לונג מפוספסת

זה "לא חכמה" להראות לונגים מוצלחים מיום כמו אתמול.
השוק היה מגמתי עולה מהפתיחה ועוד סוף היום.
AU זו מניה ששייכת לסקטור המתכות (זהב), סקטור שאין לו קשר לשוק.  בד"כ אני נמנע מטריידים בסקטור הזה אלא אם כן התבנית חריגה גם לסקטור.

AU שורט עם סבלנות



תבנית נוספת מאתמול, היא דוקא טרייד שפיספסתי - NXST.  זו היתה הזדמנות מצויינת, אבל קשה מאוד למצוא נקודת כניסה אמיתית.  תבנית כזו מעלה שוב את התהיות האם לא כדאי לפעמים להיכנס ללא "טריגר" ברור אלא על סמך ניצול תיקון חריג ומתוך אמונה בחזרת התבנית למגמה הראשית.
גרף המניה היה פתוח אצלי כיוון שהיא היתה במעקב שלי, ובלט לי מיד נר התיקון החזק וחיפשתי נקודת כניסה ללונג.  לא מצאתי כזאת.

NXST - הזדמנות?


-->

2 תגובות:

  1. היי מאיר,
    NXST- למה לא להכנס מעל הבסיס שנוצר בסביבות השעה 12:00 (איזור 33.56), שהוא למעשה רמת minor Resistance מהשעה 10:30-11:30 (כניסה זהירה יכולה להיות בחצי כמות וחצי שני לאחר בדיקת הרמה בסביבות השעה 12:30).

    השבמחק
  2. צודק.
    אני חושב שכיוון שזה היה אחרי מהלך של 40 סנט נראה היה לי שהסטופ ארוך ושאולי כבר פיספסתי את ההזדמנות.
    בדיעבד אכן היה שם טרייד.

    השבמחק