יום שישי, 11 ביוני 2010

המלצה על ברוקר אמריקאי

(הערה במאמר מוסגר: מאז כתבתי את הפוסט הזה  נרכשה Terra Nova על ידי Lightspeed שהוא retail-broker גדול וגם ספק פלטפורמת מסחר בלתי תלויה.  אני אישית כבר לא סוחר דרכם בעיקר מסיבות לוגיסטיות ולכן אני לא יכול לחוות דעה או להמליץ עליהם בתקופה שלאחר הרכישה).

קרא מאמר נוסף שכתבתי מאז הקשור לנושא - מסחר על הון החברה.



לפני מספר חדשים קיבלתי מסוחר ישראלי שגר בארה"ב המלצה על ברוקר אמריקאי שהוא עובד איתו.  יצרתי עם הברוקר קשר מתוך כוונה לבדוק אפשרות לקבלת מחיר קבוצתי.  אחרי שהוא למד את הפוטנציאל של סידור כזה בשוק בארץ הוא הסכים להציע מחיר מיוחד מתוך הנחה שבעקבות כך יקבל נפח מסחר שמצדיק את הפעילות.
Terra Nova Financial הוא ברוקר אמריקאי מוכר ויש לו מוניטין של ברוקר מקצועי עם רמת ביצוע גבוהה.
הם עובדים בעיקר עם סוחרים שהם מכנים productive, כלומר, סוחרים ותיקים שעובדים בנפחים גבוהים, אבל במקרה שלנו הדיל מוצע לסוחרים מתחילים ומנוסים.
הוא מאפשר בחירה בין 3 פלטפורמות תוכנה חיצוניות כאשר הפלטפורמה הבסיסית - InstaQuote - ניתנת בחינם (לסוחרים יומיים פעילים).
אני סוחר דרכו כבר כמעט 3 חדשים ומשתמש ב- InstaQuote שהיא פלטפורמה סבירה בהחלט.  יש בה גרפים טובים עם מבחר יפה של אינדיקטורים, מערכת אלרטים נחמדה ואפשרות מלאה לקביעת Hot Keys בהתאמה לחלון שאתה עובד איתו, שזה משהו שמאוד חסר לי בפלטפורמה של שוואב.  אין בה סורק מובנה למי שמתעניין.

בקיצור, הדיל שהוא מציע לסוחרים הישראלים הוא:
0.6 סנט למניה
$1.25 מינימום לטרייד
0.1 סנט עמלת ECN קבועה

מדובר בחשבון מרג'ין בלבד.  כלומר מינימום הפקדה $25,000.  חשבונות קטנים יותר הם לא למסחר יומי.
מי שמעוניין לפתוח שם חשבון או שיש לו שאלות כלשהן מוזמן לפנות ישירות ל- Jhoel DeGuzman שאחראי על הנושא אצלם.   אפשר גם להשאיר לו פרטים והוא יחזור אליכם בטלפון.
j.deguzman@tnfg.com
1-312-827-3624
תזכירו שמדובר בקבוצת הסוחרים הישראלים.

אתר הבית של Terra Nova 
פלטפורמות הגרפים שלהם

3 תגובות:

  1. היי מאיר,

    המנהג שלך לשתף סוחרים אחרים בכל מיני נושאים הקשורים למסחר מבורכת ביותר ועל כך אני רוצה להודות לך.

    המלצתך על ברוקר, בפוסט זה, באה לי בדיוק בעיתוי מושלם בו בודק אפשרות להחליף את הברוקר איתו אני עובד כיום.

    שאלה: האם הפלטפורמה ב - Terra Nova מאפשרת ניהול 5 חשבונות מסחר במקביל במסגרת ניהול תיקים. הכוונה שכל פעולה שאבצע תקבל את ביטויה ב - 5 החשבונות (חשבון שלי ושל 4 לקוחותיי שייפו את כוחי לבצע פעולות בחשבונם)?

    תודה,
    אלכס

    השבמחק
  2. אלכס,
    האמת שדוקא בדקתי את האפשרות הזאת איתם כי גם לי זה רלוונטי אבל הם לא תומכים בריבוי חשבונות, לפחות לא באופן שאתה מחפש.
    כלומר, אתה כן יכול לנהל מספר חשבונות וגם לבקש ביצוע התאמות של פעולות בין החשבונות אבל כח הקניה שלך (בהנחה שאתה עובד בחשבון אחד בלבד - בחשבון שלך) הוא רק המינוף שיש לך באותו חשבון.
    Interactive Brokers תומך בריבוי חשבונות. אני לא יודע אם הוא מאפשר בלחיצת כפתור ביצוע של אותה פעולה במספר חשבונות אבל אני עובד עם מערכת שבנויה מעל IB שנקראת ButtonTrader (תעשה חיפוש)שמאפשרת בדיוק את זה.
    אם תרצה פרטים נוספים תפנה אלי.

    השבמחק