יום חמישי, 16 ביוני 2011

מסחר במנית הבית

כתבתי מספר פעמים על מסחר על סמך הכרות עם מניה, אבל אני רוצה לקחת את זה צעד נוסף קדימה ולהביא דוגמאות לטריידים שאני לוקח במנית "הבית" שלי, טבע TEVA. 

לטריידים האלו אין שום קשר לצורת העבודה הרגילה שלי במניות מומנטום והמסחר מסתמך על משהו פחות מוחשי אם כי עדיין לגמרי טכני.  הסיבה שאני מעלה את הטריידים האלו כאן היא לא בגלל שאני חושב שאפשר ללמוד מהם משהו.  יהיה קשה למצוא קו משותף ברור ביניהם, אלא בגלל שאני חושב שזו דרך טובה להרחיב ולגוון את פעילות המסחר.  זה עובד יפה בשבילי.

כמה מילים בכל זאת לגבי אופן הניהול של הטריידים הללו שלי בטבע.
כיוון שהם לרוב אינם מבוססים על מומנטום או מגמה ברורים, מראש הצפייה אינה להמהלכים ארוכים.  השאיפה תהיה לזהות נקודה טכנית טובה, לרוב לשינוי כיוון עם סטופ קצר - אך חזק - המאפשר כמות יפה ויעד כזה המאפשר יחס סיכון/רווח של 2R.
אחוזי ההצלחה בטריידים הללו הם טובים לפחות כמו באסטרטגית הראשית שלי, ולכן אני עשוי לעיתים להסתפק ביחס נמוך יותר של 1R, אבל ברוב המקרים הסטופ יהיה קצר יחסית ודוקא יאפשר מהלך ארוך ביחס לסטופ.
 במקרים רבים אצא עם כל הכמות ביעד או כשאני מרגיש שהמניה סיימה את המהלך.

בפוסט הזה אני מציג שני טריידים שלי ב TEVA, אחד מ- 27/5/11, ואחד מאתמול, 15/6/11.
לא אכביר במילים כי התבניות מדברות בעד עצמן.

בגרף 1 הטרייד הוא עם כיוון המגמה, למהלך עם סטופ קצר וחזק, ויעד שגם הוא קצר יחסית אבל אחוזי ההצלחה לטרייד הזה הם גבוהים מאוד.  באותו יום לא הייתי פעיל מדי בגלל עיסוקים אחרים, ולכן פשוט שמתי הוראה במערכת לכניסה מעל 50.41, עם סטופ ב- 50.36 ומימוש מלוא הכמות ב- 50.49.  כשחזרתי לבדוק הטרייד כבר הסתיים בהצלחה.

גרף 1: TEVA מעל 50.41 סטופ 5 סנט

גרף 2 מתאר טרייד מאתמול, נגד המגמה.  המניה סגרה את הגאפ ממש לגמרי ולא הצליחה להמשיך במגמת העליה תוך שהיא בונה תמיכה מדוייקת של כ- 25 דקות ב- $49.60.  נראה שללא עזרה חזקה מהשוק היא לא תוכל להמשיך בעליות ולכן יש כאן הזדמנות לטרייד עם סטופ קצר.  היעד היה כ 15 סנט שהם ג- 3R.  המניה המשיכה לאחר מכן חזרה לנמוך היומי אבל אני כבר הייתי בחוץ כי זה כבר היה (יכול היה להיות) טרייד אחר.

גרף 2: TEVA ריוורסל קצר

הערות
  • תווית חדשה - פתחתי תווית חדשה "מנית הבית" בה אתייג מדי פעם פוסטים שלי בטבע.
  • אל תנסו את זה בבית.  אדגיש שוב שבטריידים האלו אין אסטרטגיה או שיטה מסויימת.  אל תנסו ליישם אותם בתוכנית עבודה אחרת כי הם פחות מהרגיל מבוססים על האינדיקטורים הכמותיים/טכניים, ויותר על הכרות עם המניה והאמונה בסבירות גבוהה בהתנהגות המניה באזורי תמיכה והתנגדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה