יום רביעי, 15 ביוני 2011

תבנית עם שתי הזדמנויות (או מינוף של טרייד)

ביום שני (13/6/2011) AN נסחרה במחזור חריג אך ללא מומנטום.   היא פתחה ללא גאפ וירדה פחות או יותר עם השוק עד לפני הצהריים, ירידה של 2.5%.
במהלך שעות הצהריים השוק המשיך לרדת אך היא נתמכה בנמוך היומי $32.40 במהלך שעתיים שלמות.  גם כשהשוק החל לעלות היא המשיכה להיסחר באותה רצועה של 20 סנט.
בד"כ זו לא מניה שאשאיר ברשימת המעקב שלי.  המומנטום (אחוז שינוי) בה היה גבולי.  אבל הנחישות שלה וההתעלמות ממהלכים חזקים בשוק שכנעו אותי לחפש טריגר.
השבירה הראשונה שלה והירידה עד ליעד הראשון באזור $32 נמשכה כשעה, והיתה כמצופה ממניה כזאת.
אבל ההמשך היה מפתיע (לטובה).  בשלב הזה היא צברה ווליום ומומנטום ותוך 12 דקות צנחה בדולר נוסף.  בשלב הזה אין טעם להמשיך ולהחזיק במניה.  אחרי מהלך אגרסיבי כזה במקרים רבים מגיע גם תיקון אגרסיבי וחבל להיות בפנים אפילו עם כמות קטנה.

הגרף הראשון מראה את התנהגות המניה במהלך היום כולו.  חשוב לשים לב להתנהגות המניה גם בזמני המהלכים החזקים של השוק לשני הכיוונים (בגרף SPY).

AN - גרף 5 דק'
אחרי התיקון האגרסיבי שאכן הגיע, נחפש שוב הזדמנות כניסה לשורט עם חזרה של המניה למגמה הראשית שלה.  כאן אני אוהב לעבוד בפרקי זמן קצרים כי לפעמים, וביחוד במקרים של מהלכים אגרסיבים מהסוג הזה, תהיה רק הזדמנות אחת.  הגרף השני מראה את התבנית אחרי תיקון של כמעט דולר, חזרה לאזור ה $32.
צריך לומר שהטרייד שמסומן בגרף - מתחת  $31.90 עם סטופ מעל לעגול, הוא אגרסיבי למדי.  כלומר, בדיעבד הוא מוצלח, אבל סיכויי ההצלחה שלו לדעתי לא היו גבוהים.  ועדיין לטעמי הוא שווה את הנסיון בגלל פוטנציאל ה Risk-Reward המצויין; וזאת למרות השעה המאוחרת.

AN - נרות דקה,  הזדמנות שניה אחרי תיקון אגרסבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה