יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

AMAG - טרייד מאוחר, מימוש מהיר

אני מביא את הטרייד של AMAG מאתמול (30/9/2014) כדוגמה לטרייד באסטרטגית Momentum Wave שהצגתי בשבוע שעבר.
כמו שכתבתי הסטופים באסטרטגיה הם רחבים למרות שהם לכאורה קרובים לאזור התמיכה (בלונג, התנגדות בשורט).  זאת כדי לאפשר "זליגה" זמנית של המחיר נגדינו וחזרה למגמה, וגם, כיוון שזה מאפשר כניסה בכמות ריאלית תוך מימוש ביעדי risk-reward דומים לאלו באסטרטגית Momentum Breaker.

הסטופ היה 30 סנט. מהלך העליות כשהגיע היה אגרסיבי ומהיר ואיפשר מימוש ב- 3.5R.  זהו החזר מצויין ביחס לשעת הכניסה (המאוחרת) ולזמן המהלך (המהיר). ולכן אין סיבה להישאר בטרייד כזה מעבר למהלך הזה.



AMAG - גרף סוף היום, 5 דק'


הערות
  • אופן קביעת הסטופ - באסטרטגיה זו במקרים רבים לא נזהה אזורי תמיכה או התנגדות טכניים שמסייעים במיקום הסטופ ולכן אני עושה שימוש במספר אלמנטים, לא כולם כמותיים או ניתנים להעלאה על הכתב באופן ברור.  לעיתים למשל אני ממקם/מעגל את הסטופ באופן כזה שמספק לי risk-reward טוב עד לנקודת התמיכה/התנגדות הבאה (למשל הגבוה היומי, או אזור התנגדות בדומה לדוגמה של AMAG).
  • בחירת התבנית - הקריטריונים לבחירת התבנית זהים לאלו של Momentum Breaker.  התיזמון או קביעת נקודת הכניסה שונים.  הכניסה כאן היא לא בפריצה/שבירה אלא דוקא בנקודה בה במקרים רבים התבנית עשויה להיות בנקודת הכרעה בין חזרה למגמה הראשית לשבירת המומנטום ושינוי מגמה.  לכן (כמו בכל טרייד של מומנטום עם כיוון המגמה) חשוב ביותר שנבחר בתבנית בה אנו מאמינים שהמגמה תישמר עד סוף היום ללא קשר לשוק ולתיקונים בתבנית.
  • אחוזי הצלחה - כדי לשמר אחוזי הצלחה דומים לאלו בתבניות "הרגילות" יש חשיבות עצומה לבחירת התבנית ולשילוב של התיזמון והקביעה של הסטופ והיעדים.  לקח לי לא מעט זמן להתמקצע באסטרטגיה ולהגיע למצב בו אני מרגיש שבחירת התבנית אינה אקראית אלא היא אכן "טריגר".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה