יום חמישי, 17 בפברואר 2011

ניצול הזדמנות - ברוריה

העליתי בחדר המסחר את LZB שענתה על דרישות מנית מומנטום. המניה תיקנה לרמת פיבונצי והצעתי אותה מעל $9.75 עם סטופ של 13 סנט.  היעד הראשון היה אזור הגבוה $10.05, כלומר יחס סיכון סיכוי סביר.  כשהיא הגיעה לגבוה לקחתי פרשיאל ועזבתי כי התחילה לדשדש, מדי פעם המשכתי לעקוב.

LZB - גרף 5 דק', כניסה ראשונה
בשלב מסוים הבחנתי שנוצרו כ-5 נרות תמיכה 9.79 התנגדות 9.8 זו הזדמנות (בעבר קראנו לה הורדת ידיים).
ההזדמנות היא בכך שיש 2 סנט סטופ סיכון מזערי מול סיכוי גדול.אפשר לקחת כמות מכובדת ולסכן מעט מאוד.
נכנסתי 9.81 (לצערי מסיבות טכניות לא העליתי את התוספת בחדר) המניה הגיעה לגבוה, שם לקחתי פרשיאל, והמשיכה עד
$10.7 כלומר 90 סנט רווח מול 2 סנט סיכון.
מאחר והמסחר כולו הוא עיסוק הסתברותי, טריידים בסיכון נמוך מיישרים לנו במהירות את הסטטיסטיקה.

LZB - כניסה שניה, ניצול הזדמנות

4 תגובות:

  1. אנונימי28 מרץ, 2011

    היי ברוריה,
    אני רואה שאת סוחרת עם TRADE STATION
    האם זו גם פלטפורמת המסחר שלך וגם פלטפורמת הגרפים?
    כמה עולה הפלטפורמה לחודש?
    אשמח לקבל קצת פרטים,
    תודה,
    חגי.

    השבמחק
  2. היי חגי

    כן אני סוחרת בטרייד סטיישיון.אני לא משלמת על הפלטפורמה.אם אני לא טועה מסחר ב6000 מניות ומעלה קניה ומכירה מקנה שימוש חינם בפלטפורמה.
    תוכל לראות את כל הפרטים והעלויות באתר שלהם.

    ברוריה

    השבמחק
  3. אנונימי28 מרץ, 2011

    היי ברוריה,
    האם את זקוקה לפלטפורמת גרפים בנוסף?
    האם גובים תשלום על נתוני REAL-TIME DATA?
    תודה,
    חגי.

    השבמחק
  4. חגי,

    טריידסטיישן זו תוכנת גרפים מהמקצועיות שיש. אני מכיר סוחרים שעובדים עם תוכנה של הברוקר שלהם לצורך ביצוע, ומשתמשים בטריידסטיישן כפלטפורמת גרפים.

    -מאיר

    השבמחק